Semua org terdedah kpd pencemaran yg melemahkan daya imun hari demi hari. Pengambilan TF dpt mengukuhkan sistem imun ke tahap tertinggi bagi menjamin kesihatan yg optimal..Insya-allah

Tokoh perubatan bercakap ttg Transfer Factor!!

Posted by syukri On 5:10 PM




"Tidak syak lagi Transfer Factor TM merupakan penemuan terpenting dalam bidang kesihatan sejak penemuan penisilin dalam tahun 1928 dan vaksin polio dalam tahun 1952. Ia merupakan langkah berikut dalam evolusi sains pemakanan. Kesan nutrien ini ke atas sistem imun tiada tolok bandingnya  "
- Rob Robertson Jr., M.D.
Bekas Pengarah Bahagian Perkhidmatan Kecemasan, Hospital Western Baptist,                                      Paducah, K.Y., USA.






"Transfer Factor merupakan satu pencapaian terbaik dalam bidang penjagaan kesihatan sejak beberapa dekad yang lepas. Kami sedang mengkaji kesemua kemampuan Transfer Factor. Rawatan semulajadi atau rawatan alternatif seperti Transfer Factor merupakan gelombang masa hadapan."
- Victor Tutelian, MD, PhD, MPH.

Ketua Setiausaha Saintifk, Akademi Sains Perubatan Russia (RAMS); Pengarah,                                      Institut Pemakanan RAMS, Russia.






"Imuniti yang dibekalkan oleh Transfer Factor kekal lama dan boleh menolong mereka yang menderitai berbagai jenis penyakit atau mereka yang ingin kekal sihat sejahtera tanpa mengira peringkat umur."
- Richerd Bennett, PhD.
Pakar Imunologi dan Pakar Mikrobiologi Penyakit Berjangkit. Penasihat kepada FDA dan USDA.




"Dalam 43 tahun pengalaman saya sebagai doktor perubatan, saya tidak pernah berjumpa dengan produk farmaseutikal atau nutraseutikal seperti Transfer Factor yang mampu  membantu orang ramai pulih dari penyakit atau mengekalkan kesihatan. Memandangkan kawan-kawan dan ahli keluarga saya mendapat manfaat dari penggunaan Transfer Factor, saya bertekad untuk berkongsi Transfer Factor dengan sesiapa sahaja dan di mana jua."
- Dr. C.K. Foo, M.D.
Doktor Perubatan.
  

Category : edit post

0 Response to "Tokoh perubatan bercakap ttg Transfer Factor!!"

Post a Comment

Google Search

Custom Search