Semua org terdedah kpd pencemaran yg melemahkan daya imun hari demi hari. Pengambilan TF dpt mengukuhkan sistem imun ke tahap tertinggi bagi menjamin kesihatan yg optimal..Insya-allah

4Life Transfer Factor Advanced Formula

Posted by syukri On 1:59 PM


Transfer Factor Advance (TFA) adalah tidak sama dengan Transfer Factor PLUS (gambar diatas) kerana TF Advance tidak dicampur dengan sebarang herba atau ramuan-ramuan lain. Ianya mengandungi Transfer Factor sahaja.
Transfer Factor Advance dapat meningkatkan daya imunisasi badan setinggi 283%. Ianya sesuai untuk semua orang terutama yang menghidapi penyakit Diabetes, Post-Dialisis, Leukimia, Thalasaemia, Auto Immune Diseases, Asthma, Penyakit Kulit, Sakit Sendi, Alahan Mata, Parkinson Disease, Hepatitis, TB, Denggi, Autism, Jaundice, Gastritis, Epilepsy dan segala infeksi termasuk selsema, batuk, beguk atau demam. TFA dapat memberi informasi kepada sistem imun untuk mengenali dan menyerang musuh-musuh di dalam badan seperti kuman, virus, bakteria, parasit dan juga fungus.
Transfer Factor juga dapat menenangkan sistem imun apabila musuh-musuh telah berjaya diatasi  dan menjadikan TFA sebagai penawar terbaik untuk pencegahan segala virus, bakteria, parasit & fungus. Sesuai digunakan oleh semua lapisan umur, termasuk bayi dan ibu mengandung. 
Transfer Factor Advance (TFA) adalah tidak sama dengan TransferFactor PLUS kerana ianya tidak dicampur dengan sebarang herba atauramuan-ramuan lain.
(60 kapsul / Botol)

0 Response to "4Life Transfer Factor Advanced Formula"

Post a Comment

Google Search

Custom Search