Semua org terdedah kpd pencemaran yg melemahkan daya imun hari demi hari. Pengambilan TF dpt mengukuhkan sistem imun ke tahap tertinggi bagi menjamin kesihatan yg optimal..Insya-allah

Apa itu Transfer Factor?

Posted by syukri On 2:09 PM

Transfer Factor ialah sejenis protein semulajadi dalam badan manusia yang mengawal dan meningkatkan prestasi imun sistem kita. Produk Transfer factor syarikat
diekstrak dari telur ayam dan susu awal lembu (kolostrum)



Transfer Factor ialah sebuah 'Immune IQ' yang bertugas untuk mendidik sistem imun di badan kita untuk menyerang semua jenis sel-sel rosak atau sel berpenyakit.


 
- Transfer Factor di ekstrak (di keluarkan) daripada kolostrum (susu awal lembu) dan kuning telur tetapi ia tidak mengandungi antibodi khusus (cassein dan immunoglobulin) seperti yang terdapat di dalam kolostrum (haiwan). Oleh itu, Transfer Factor DIJAMIN 100% tidak memberi kesan allergi kepada pengguna.
- 1 biji Transfer Factor berpotensi mengenali lebih dari 100,000 jenis kuman, virus, kulat, parasit, bakteria, hama, sel kanser dan sebagainya.
- Kekuatan 1 biji pil Transfer Factor adalah sama dengan 75 – 100 biji pil kolostrum.
- Transfer Factor adalah 100% tiada kadar toksik dan tiada kesan sampingan. Ianya selamat untuk semua peringkat usia termasuk warga tua dan bayi.

TF Bukan VITAMIN, GALIAN, ENZIM, HERBA, KOLOSTRUM,
DADAH, FIBER, STEROID, HORMONE

0 Response to "Apa itu Transfer Factor?"

Post a Comment

Google Search

Custom Search